niedziela, 17 kwietnia 2011

Nie wchodź tu więcej !

 zjebałaś i potraktowałaś mnie jak szmatę dlatego pernamentnie mówię  KONIEC

jeżeli walnęłaś focha za to co tu napisałem, to mi ręce opadają po prostu, bo to co napisałem tylko i wyłącznie świadczy o tym, że nie spotykałem się z Tobą ze względu na twój tyłek  tylko na coś więcej, czego nie odwzajemniałaś. Przeczytaj 5x to może zrozumiesz. Zresztą teraz to bez znaczenia. Nie chcę więcej tej znajomości, i mam nadzieję że Ty też. Oboje chcieliśmy dobrze, ale jak zwykle się nie rozumiemy, więc nie ma sensu więcej ranić się słowami. Resztę już Ci powiedziałem, wiesz co myślę. Wszystko runęło i nie ma czego już odbudowywać między nami.

i powtórzę, skasuj mnie z GG i nr telefonu też, Gwarantuje , że na nic Ci się już nie przyda. Nie interesuj się więcej moim życiem, może i było fajnie ale to wszystko to już przeszłość. Na bloga też więcej nie wchodź, teraz jesteś dla mnie kimś obcym, nie chcę żebyś czytała co dzieje się w moim życiu.

Nie umiałbym już rozmawiać z Tobą tak jak kiedyś.
Żegnaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz