czwartek, 7 kwietnia 2011

Lucy in the Sky with Diamonds

Lucy in the Sky with Diamonds utwór muzyczny nagrany w 1967 przez Beatelsów, nawiązujący do substancji zwanej LSD.

Kto by się spodziewał, że pod znakiem tych 3 liter spędzę weekend ;) . Jeździłem na rolkach cały dzień, a świat był nadzwyczaj kolorowy i przyjazny. Ludzie też jakby byli lepsi niż zwykle. Czuje się piękno tego świata całym sobą. haha i grzesiek ścigający mnie z browarami po połowie osiedla :D
Dzień inny niż zwykle , nie tylko dla mnie

Zdążyłem się też potłuc na tyle, że do dzisiaj nie mogę normalnie chodzić. Ale trudno, jak chce się nauczyć czegoś nowego to trzeba ćwiczyć, a czasem to boli, upadki są wpisane w ten sport ;)
Dni mijają szybko,jak nic się nie robi, praktycznie ciągle spałem.

Trudno jest opisać co teraz czuję. , jest parę rzeczy które chciałbym poprawić i kilka o których myślę. Niewiem narazie co z tym zrobić. Czas pokaże ;)

Dziś wracam na uczelnie, mogę już jako tako chodzić  ; -)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz